نحوه تبدیل شدن به یک صاحب کسب و کار موفق

نحوه تبدیل شدن به یک صاحب کسب و کار موفق

مدت زمان خواندن : ۶ دقیقه

اهمیت سیستم های کسب و کار و نحوه برخورد با آنها

اغلب هنگامی که افراد، آموزش دیده  به عنوان کارمند مشغول به کار باشند، آنها به سختی می توانند،  تبدیل  به یک مالک کسب و کار (B) و سرمایه گذار (I) بشوند .

این معمولا فقدان دانش، شور و شوق نیست، که مردم را از یادگیری نحوه تبدیل شدن به صاحب کسب و کار ممنوع می کند.

اما اگر بخواهید واقعا ثروتمند و آزادانه از لحاظ مالی باشد، ضروری است که به سمت راست مساحت CASHFLOW بروید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که از E یا S به B بروید.

از آنجایی که قبلا برای ایجاد یک کسب و کار نیاز به سرمایه زیادی داشتید ، دیگر سرمایه گذاری ۱۰ تا ۲۰ سالۀ زمان و پول مورد نیاز برای تبدیل شدن به صاحب کسب و کار موفق را دارید

با ساختن یک کسب و کار، حس داشتن یک کسب و کار را یاد می گیرید و متوجه می شوید که چگونه می شود سیستم های بزرگ را ساخت.

 داشتن یک کسب و کار موفقیت آمیز، دارای یک سیستم موفق می باشد و دیگران را قادر می سازد تا در این سیستم کار کنند.  این تفاوت اساسی بین E یا S و B است.

هنگامی که شما شروع به کسب و کار می کنید، همچنین می آموزید که چه چیزی باعث موفقیت کسب و کار می شود و چه چیزی باعث نابودی می شود.

این ها چیزهای کلیدی هستند که باید بدانید که وارد قسمتی به عنوان یک سرمایه گذار بزرگ شوید.

علاوه بر این، یادگیری نحوه اجرای یک کسب و کار موفقیت آمیز، جریان نقدی و وقت آزاد شما را برای سرمایه گذاری به ارمغان می آورد و موجب افت و خیز بازار می شود.

نحوه تبدیل شدن به صاحب کسب و کار

میخواهید بدانید چگونه مالکیت تجاری موفق شوید؟ در اینجا چهار راه وجود دارد که می توانید در ربع B رشد کنید

۱٫ خرید حق امتیاز یک کمپانی

اگر شما نمی خواهید وقت خود را برای ساخت سیستم های کسب و کار خود اختصاص دهید، می توانید حق امتیاز یک کمپانی  خریداری کنید.

هنگامی که شما حق امتیاز یک کمپانی را خریداری می کنید، به یک سیستم عامل معتبر خریداری می کنید.

مزیت خرید حق امتیاز یک کمپانی این است که شما می توانید زمان صرف ساخت سیستم خود را برای تمرکز بر توسعه تیم خود صرف کنید و به این دلیل است که بانک ها مایل به وام دادن برای کسب و کارهای با سیستم اثبات شده خوب هستند ، اغلب وام را به یک کمپانی با قدمت می دهند، نه  به یک کمپانی تازه شروع به کار کرده .

یک نکته : اگر می خواهید کار خود را انجام دهید، حق امتیاز خریداری نکنید. شما باید آماده باشید تا همه چیز را به نحوی که کمپانی خریداری شده به شما می گوید انجام دهید.

شما حوه کار را نمیشناسید، اما سیستم خود را دارید.

اگر میخواهید کار خودتان را انجام دهید، پس  سیستم خودتان را بسازید و افراد را هدایت کنید و انجامش دهید.

۲. بازاریابی شبکه ای را درگیر کنید

بازاریابی شبکه ای اغلب اوایل بد است. از آنجایی که این فرم جدید سیستم کسب و کار است، بسیاری از مردم به نظر مشکوک نگاه می کنند و از آن به عنوان کلاهبرداری فکر می کنند.

در ابتدا، من این موضوع را نیز احساس کردم. اما پس از کنار گذاشتن تعصبات و انجام برخی تحقیقات، بسیاری از افرادی را که صادقانه و مستحکم کسب و کار موفق کسب و کار بازاریابی شبکه ای را ایجاد کرده اند تأثیر مثبتی بر آینده مالی خود و دیگران داشته اند.

برای یک سیستم بازاریابی هزینه کنید (اغلب در حدود چند ملیون تومان)، شما می توانید یک سیستم خریداری کنید و بلافاصله شروع به ساخت یک کسب و کار کنید.

 به علت تکنولوژی جدید می تواند تقریبا به صورت کاملا آنلاین و خودکار تمامی کار ها را انجام دهید.

کاغذکاری، پردازش سفارش، توزیع، حسابداری و پیگیری تقریبا به طور کامل توسط نرم افزار بازاریابی شبکه مدیریت می شود.

این به شما اجازه می دهد تا به جای نگرانی در مورد دردسرهای عادی شروع یک کسب و کار  بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید.

۳٫ کسب و کار خود را شروع کنید

مثلث B-I که در تصویر است، نماد آنچه که برای ساختن یک کسب و کار موفقیت آمیز لازم است می باشد.

شما متوجه خواهید شد که مهمترین قسمت در ماموریت محصول است. حداقل چیز مهم محصول.

چرا اینطور است؟ خوب، به نظر می رسد همه امروزه به شما می گویند که از اشتیاق پیروی کنید.

 این جمله دارن هاردی را به یاد من می آورد “اگر شما چیزی را که دوست دارید انجام ندهید ، هرگز در زندگی خود کاری نکرده اید”.

اگر چه این جمله در تئوری عالی به نظر می رسد ، ولی شما نیاز به یک مشاور در کسب کار خود دارید تا به موفقیت برسید .

اما مشکل این مشاورها این است که صاحبان کسب و کارهای موفقیت آمیز  نبوده اند ، زیرا آنها از اشتیاق خود پیروی نمی کنند.

این ممکن است همان چیزی باشد که از طریق رسانه های اجتماعی به آنها می گویند، اما اغلب آنها، کسب و کار آنها موفقیت نیست، زیرا مالک دارای وابستگی احساسی به محصول یا خدمات خود است.

صاحبان کسب و کار موفق در تلاش برای تبدیل شدن به  صاحب

یک کسب و کار موفقیت آمیز هستند. آنها مجبور بودند در زمان به درک نحوه مدیریت و بهینه سازی سیستم ها بپردازند.

آنها یک یا چند راه را یاد گرفتند که چگونه مردم را از طریق تاکتیک های بازاریابی مدرن برای خرید یک محصول یا خدمات، جذب کنند.

آنها زندگی می کردند و نقاط درد در بازار هدف خود را می کشیدند و راه حل هایی را برای این مشکلات کشف و یا حتی اختراع کردند.

صاحبان کسب و کار موفق، با پیاده سازی سیستم های حسابداری مناسب برای مدیریت جریان نقدی خود، به این نتیجه رسیدند.

آنها پول را به دارایی و حمایت حقوقی می اندازند تا دارایی های تجاری خود را از دارایی های شخصی جدا کنند.


این اندیشه کلید تبدیل شدن به یک صاحب کسب و کار موفق است


همه در حال ساخت سیستم های خود هستند ، آنها همچنین یک شبکه قوی از رهبران با تجربه و اعضای تیم وفادار ساخته اند.

این گروه های ارزشمند از مردم به اشتراک گذاشته شده و به اجرای مأموریت صاحب کسب و کار کمک کردند.

هنگامی که شما برای یک شرکت بزرگ کار می کنید، به یک حق رای خریداری کنید یا به سرمایه گذاری بازاریابی شبکه بپیوندید، شما به دنبال مأموریت شخص دیگری هستید. اگر میخواهید برای آنها کار کنید، ارزش تعیین شده شما باید تعیین شود. M

این زمانی نیست که شما کسب و کار خود را شروع کنید. ماموریت، یا دلیل شما، دلیل تجارت شما است.

بنابراین  شما باید در مورد ماموریت خود پرشور باشید، مردم به خاطر محصولتان از شما خرید نمی کنند . مردم به خاطر آنچه که برای آنها انجام می دهند، محصول یا خدمات شما را خریداری می کنند.

به همین دلیل است که پدر ثروتمند من هرگز به من نگفت که تورا دوستت دارم با محصولات تو. این مهمترین چیزی است که صاحب کسب و کار موفقیت آمیز است.

 نویسنده : Robert Kiyosaki