جیم کویک Jim Kwik کیست ؟ نام من  جیم کویک است و به مردم کمک می کنم تا سریع یاد بگیرند. بیش از دو دهه است که من به عنوان مربی پرورش مغز برای رهبران آموزشی ، سرگرمی ، فناوری و تجارت خدمت اراعه می دهم.

پس از اینکه آسیب دیدگی مغزی در كودكی ، مرا از لحاظ علمی به چالش كشید ، من راهكارهایی ایجاد كردم تا به طور چشمگیری عملکرد ذهنی خود را ارتقا بخشم و زندگی خود را برای كمك به دیگران در زمینه ، آزاد كردن قدرت مغز برای یادگیری هرچه سریعتر و با قدرت تر ،افزایش بهره وری و هدفی روشن اختصاص دادم.

جیم کویک Jim Kwik کیست ؟

دانلود سمینار ابرذهن تان را فعال کنید جیم کویک - دوبله به فارسی

من مخاطبان بین المللی از دستاوردهای برتر از بیش از ۸۰ کشور جهان – از دانش آموزان گرفته تا سالمندان ، کارآفرینان گرفته تا معلمان و افراد مشهور تا مدیر عاملان – را مورد خطاب قرار داده ام. و من مرحله صحبت کردن را با بسیاری از رهبران اندیشه جهانی ، از سر ریچارد برانسون گرفته تا دالای لاما ، به اشتراک گذاشتم.

اشتیاق و حرفه من مربی کردن دیگران است تا نبوغ درونی شان را پیدا کنند و به زندگی مورد نظر و شایسته شان برسند.  من به شما ابزارهای کاربردی و قدرتمند برای تمرکز ، به یاد آوردن ، خواندن ، نوآوری و یادگیری با سرعت بیشتر ، سرگرمی و سهولت به شما نشان خواهم داد.

من به عنوان مربی شما ، نه تنها با شما بهترین مهارت ها و ایده ها را در میان می گذارم تا به شما کمک کنم عملکرد ذهنی خود را به سطح بعدی برسانید ، بلکه من در یادگیری و آموزش نیز شما پشتیبانی می کنم

سرعت یادگیری خود را دوبرابر کنید

جیم کویک Jim Kwik کیست ؟

جیم کویک Jim Kwik کیست ؟

من تمرینات ، ترفندها و تکنیک هایی را که طی ۲۵ سال آزمایش و خطا آموخته ام فراگرفته ام و آنها را به یک سیستم ساده تبدیل کرده ام که هر کسی می تواند از آن استفاده کند

من به جهان سفر کردم و با ارائه آموزش هایی از این دست به مدیران ارشد ، کارآفرینان ، کارمندان شرکت ها و هزاران نفر دیگر. من همچنین این نوع استراتژی ها را به مدیر عاملان و افراد مشهور آموزش می دهم تا به تقویت حافظه و عملکرد آنها کمک کنند

اما ماموریت من این است که این روش های قدرتمند را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم – به همه نشان دهم که ابرقدرت های باورنکردنی در آنها وجود دارد.

دانلود سمینار چگونه یک ذهن پیر نشدنی به وجود بیاوریم جیم کویک - دوبله فارسی