تحقیق و برری برای تولید محتوا

بهترین راه برای تحقیق و بررسی برای مراحل تولید محتوا با کیفیت این هستش که بر اساس نیاز مخاطبان و کاربراتون ، شروع به تولید محتوا داخل سایت بکنید . به عنوان مثال توی همین مقاله آموزش تولید محتوا ، قبل از اینکه این محتوا رو تولید کنم ، که مخاطب هایی که این عبارت “آموزش تولید محتوا ” جست و جو می کنن دقیقا چه کسایی هستن.

کسی که کلمه کلیدی “آموزش تولید محتوا” رو داخل گوگل جستجو می کنه ، دنبال یادگیری تولید محتوای باکیفیت هستش و می خاد یاد بگیره که چطور این محتوا رو تولید کنه .

انتخاب درست کلمات کلیدی

یکی از مهمترین نکته ها در آموزش تولید محتوا ، انتخاب درست کلمات کلیدی هستش . کلمه های کلیدی کلماتی هستن که مخاطبانتون داخل گوگل جستجو می کنن . به این نکاته توجه کنید که هرگز بدون انتخاب درست کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا برای سایتتون نکنید.

یکی از مهمترین و رایج ترین مشکلات اینه که افراد بدون تحقیق کلماتی کلیدی ، شروع به تولید محتوا می کنن . پس قبل از شروع به مراحل تولید محتوا با کیفیت باید به درستی کلمات کلیدیتون رو انتخاب کنید .

تحقیق و بررسی محتوای رقبا

بعد از برسی و تحقیق برای تولید محتوا ، مقتی نیاز مخاطبان و کاربرانتون رو مشخص کردین باید محتوای رقیبتون رو به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بدید . شاید این سوال براتون پیش بیاد که چرا باید محتوای رقیبم و بررسی کنم ؟

به این نکته توجه کنید که ، برای اینکه بتونید محتوایی که تولید می کنید رو به صفحه اول گوگل برسونید و در اصطلاح توی کلمه کلیدی مد نظرتون رتبه اول رو کسب کنید ، بد محتوایی که تولید می کنید بهتر از رقیبتون باشه ، در این صورته که باعث می شه شما بالاتر از رقیبتون نمایش داده بشید .پس به این نکته توجه کنید که محتوای شما باید کامل تر و جامع تر از رقیبتون باشه .

مراحل تولید محتوا با کیفیت  دانلود سمینار عادات اتمی جیمز کلیر